Ingenting röjer tydligare en människas karaktär än de saker hon finner skrattretande

oj oj. nu har jag inte haft tillgång till dator igen. har bosatt mig hos mamma i några dagar. har varit mycket skönt.
Träningsvärken blir bara värre och värre, tränade nämligen i torsdag med hanna och viktor som tränare. Ja satan vad grym han var, pushade på en till max. Trodde inte jag skulle palla så mycket som jag faktiskt gjorde. Var dock nära på att börja gråta några gånger ocoh spy ett antal gånger, men lyckades slippa det!

Igår var jag och tove hemma hos mamma grillade mashmellows i den öppna spisen och hade lite idol mys, var mycket trevligt. sen vi halv tolv rörde vi oss hem till martin softade drack lite och spelade tv-spel. var helt okej.

Och idag är det halloween fest med släkten ska bli skit kul! har lite djävulsaker som jag köpte till förra halloween men aldrig brukade så tänkte köra på det.
Nej nu blir det havregryn och storstädning av huset säger pappa. Perfekt start på dagen..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!