skräckis kväll.

Hej bloggen.
jag lever oh vad jag lever sitter hemma hos hanna och kollar massa skräckisar och jag erskänner. jag har gråtit. vilket självplågeri, mhm jag vet. vi såg paranormal activity. så läskig att jag nästan sket på mig. grät gjode jag i slutet iaf. hanna tycker jag är en tönt som bölar, men kan inte hjälpa det. andar och spöken det är fan läskigt asså..

I morgon är det ridning som står på schemat hela förmiddagen lång, sen blir det middag hemma hos hannas mamma hon fyller nämligen år .

jaja nu ska jag fortsätta kolla klart filmen.

LATEr
 juste har ätit massa chips och dip så nu sitter spyan i halsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!