fyfan

oooooooooooh blir galen. morsan stormar in och försöker sno min laddare och påstår att det är davids eftersom david har slarvat bort mammas då tycker mamma att hon har rätten att sno min laddare. min nokia laddare som jag har haft i år och dagar! men icke sa nicke de fick hon inte. utan sa ifrån på skapen.

lilla mamma min laddare tar du inte serru, för det är min. bara för david har tagit din har du ingen rätt att ta min.
så var vänlig att lämna mitt rum nu, kollar på film och vill inte bli störd.

2 girls and 1 cup tror jag att den hette. en mycket bra film som jag rekomenderar till dom flesta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!