ja fyfan

oh satan, nu har ja äntligen kommit hem från en riktigt jävla lång powerwalk med amanda.
vi gick runt två timmar och 30 min och de känns vill jag lova.. kommer sova så himla gott i natt. men först ska ja slänga i mig lite käk borsta tänderna och kolla lite solsidan tror jag.

i morgon hoppas jag på ledighet så jag kan ta mig in till farsta för att handla skor. ska försöka få med mig mormor in om hon orkar och har tid. annars får ja åka själv om jag vågar.

juste! jag och amanda skulle försöka ta oss runt ringvägen när det var bäcksvart, vi kom kanske dryga 30 m in på vägen sen fick jag psykos, började fan nästan böla asså. när fan blev jag så här mörkrädd.. ja det är frågan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!