Tjofadirittan

Har varit ute på en ridtur med hanna, gick bra som vanligt! När jag sitter uppe på hästens rygg brukar jag fantisera om att jag är en cowboy som galopperar efter skurkar och hanna som alltid rider framför mig är den dumma skurken som har rånat banken i min stad. Så det är min uppgift att rida omkull henne och ta tillbaka pengarna. Idag var jag riktigt nära, men nästa gång ska jag lyckas.

Jaja nog om pållarna, Nu ska jag hoppa in i duschen fixa i ordning mig sen ska jag hem till mormor och morfar för att fira mormor som fyller år. Det ska bli mycket trevligt. Efter det ska jag kröka och ikväll blir det nog storpub som det ser ut.

Nej nu måste jag rusa. HejingT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!