trött trött trött

min hypokondri har tagit över mitt liv. Nog för att jag tror att jag är sjuk hela tiden men igår slog den rekord. På mindre än ett dyng hade ja feber halsfluss höll på bli blind såg suddigt och sist med inte minst blodförgifting. Alltså jag måste söka hjälp innan detta spårar totalt. Men att jag höll på att bli blind igår det är faktiskt sant. Jag och amanda satt hemma hos morsan igår och kollade på tv, när jag plötsligt började se snuddigt, snuddigt som fanken. Tänk er när någon har tagit ett kort på er så fastnar blixen i ögat en stund. Så hade jag i en halv timme och det blev bara värre och värre. Hjärtat dunkade i 180 och jag höll på att svimma. Så ännu en kväll har jag ringt gråtandes till min mor. Hon måste tro att jag går på syra eller något. Sen efter att ögat blev lite bättre jo vad upptäckte jag då? JO att hela min handled var alldeles blå (blodförgiftning) trodde ju jag såklart men amanda konstaterade att det var ett blåmärke. Men jag står fast vid att det är blodförgiftning Så undra vad som händer här näst. Tappar väll huvudet.

                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!