13.44

Idag hade tuppen försovit sig som även gjorde så jag försov mig. Vaknade runt halv tolv låg i sängen till ett kill me! Har ring några samtal ang morgon dagen och nu sitter jag och väntar på att min vapendragare Angelica ska komma förbi på lite brunch! Sen ska vi ner till bibblan skriva ut lite papper sen vidare hem till pappa där jag ska spendera min natt är planen, närmare att gå därifrån i morgon.  Just nu vill jag bara att kl ska slå 17.00 på lördag så man kan dra hem duscha fixa sig för att sedan bege sig en sista gång till den "vita villan" där det vankas storfest och sedan ta farväl av min kära vän Linnea och även Mimmie som drar iväg till Thailand i tre månader! Inte allt avundsjuk!!!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!