25dec

Tänkte passa på att skriva lite om juldagen! 

Vi hade middag hemma hos mormor och morfar där vi var några stycken. De bjöds på skinkpaj mackor och en fet sallad. Sen blev det en hel del kortspel och massa snack, hade faktiskt riktigt kul. Vid tio knatade vi iväg till bedaröbaren TYVÄRR! Stod i kön i 10 min sen trängde vi oss fram tycker synd om alla andra som stod i kön i över en timma och kom inte ens in! Väl inne var de hur skönt drag som helst, alla var ju där. Så blev en hel del dans surr osv, sen i slutet av kvällen när jag ska in på toan så är det NÅGON idiot som har tappat ett glas på golvet och de ser ju såklart inte jag så gör världens mördar vurpa som slutar i tårar och lyckas styka den något grönjävligt! Efter bedis drog vi hem till johan karlsson och på vägen dit snubblar jag och stukar den andra foten också! halleluja!!!!!! Vi var väl där tills kanske 7 sen drog ja hem och sov. Så att sammanfatta lite hade en ruskigt bra juldag!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!