far from home


http://sendables.jibjab.com/view/je8O315w7NQEYTWq?cmpid=jj_fb_friend_holidays&ref=nf


såhär kommer jag fira min jul, eller det skulle iaf vara sjukt sinnes as bra. förövrigt har jag och angelica börjat planera en resa till thai 2012. vi ska börja lägga undan cash osv osv sen sticker vi iväg och blir borta tills pengarna tar slut. det skulle vara en resa att dö för, eller nej de vore dumt för då kommer vi inte iväg. men iaf en resa som man sent kommer att glömma och vi skulle ha det så fruktansvärt bra.

I morgon blir det en lugn kväll, ska med angelica till hennes pappa på middag sen drar jag nog bara hem och sover. för på lördagen har angelica något i kikaren som vi ska hitt på så det återstår att se..


skit charmiga. ska fan börja ta med mig herman igen, har tagit på tok för lite bilder på senaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!