Idag är ingen bra dag..

En dag som jag kan få utbrott när som helst.. Ska ner och lägga mig och ruttna i mitt rum, för kommer få ett raseriutbrott vilken sekund som helst. FML!!!

Helgen hur som haver var riktigt skön. Fredagen började ju som sagt med middag hemma hos Angelicas pappa där de bjöds på lite bubbel mackor i ugnen och sen fick vi lite rödtjut. Planen var den att vi egentligen skulle hem och bara ta det lungt, men blev bjuda på lite hemma fester. Vi startades hos Sandberg där vi drack lite bärs och surrade, där efter drog jag och Angelica vidare till Adde där de var ett skönt gäng vi spelade kort krökade vidare. Alla drog vidare till marcus där, sen runt halv sex knatade vi hem till mig ( i ösregnet ).. 
Lördagen vaknade vi upp inte fullt lika kaxiga, mådde som man förtjänade. Åkte hem tog en välbehövlig pw sen var de bara rycka upp sig och dra hem till Frida där de vaknades spritfest! Hamnade på kroken ett tag tog oss en tequila sen blev de är promenad till Elin och Cattis där de var ett party gäng, men efter någon timme fylldes hela lägenheten med massa människor! Kvällen avslutades inte fullt lika bra men de behövs inte ta upp här.. he he






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!