Ligg med mig

Nu ska jag kolla på en Norsk film som Hanna hade sett i helgen och tyckte att jag skulle se den också. Som hon sa 
" om man tyckte att linas kvällsbok var sjuk, då slår den här filmen med hästlängder".. Nu kanske hon inte använde direkt dom där ordenmm


"Platsen är en sömnig håla i Norge där allt tycks stå stilla. Alma drömmer om att finna någon att älska och att bli av med oskulden, vilket gör att hon ägnar timmar åt dyra telefonsexsamtal."

I morgon har jag en del att stå i. Kl kommer ringa vid halv 9 sen äre bara in i duschen för att sedan sätta mig på bussen hem till Tove där det vaknas lite fika.. Hon har ju tydligen legat på sjukan i 3-4 dagar och de har hon ju inte berättat.. Sen efter det ska jag hem till Hannas föräldrar som ska bjuda på middag eftersom hon fyller hela 22år i morgon!

Så GODnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!