Lucia!

Har suttit och klickat hem lite sköna pryls på hm, skön rea har som iaf.. Planen för idag var egentligen att jag och angelica skulle ha knatat upp till Coop extra för att lämna in en utvärdering för helgen vid ett. Men i vanlig ordning så försover hon sig, så antar att vi får fixa det i morgon. However, idag är det lucia och de ska vi fira med lite bärs och köra ett luciavaka! Får se vart vi hamnar men någonstans lär det bli. Jaja nu ska jag hoppa in i duschen och sen börja fixa i ordning mig smått. tjuss


Måste förbi hos pappa min och hälsa på fritzan lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!