Run this town

Ont i hela kroppen, blåslagen här och var.. Men det är ett tecken på att jag hade ruskigt kul i lördags hemma hos jompa som både firade sin 25års dag och att de var sista festen i villan! Mycket folk danskgolv ja den hade allt!
Gjorde värdens mördar vurpa i trappen som resulterade med att jag fick med mig Angelica i fallet och hällde ut en bärs i mitt ansikte plus hår. Nu sitter jag och väntar på att Angelica ska komma hit vi ska kolla film och skvallra en massa.






Allting kommer bli bra till slut,
du ska se att allting ordnar sig.
Allting kommer bli bra till slut,
om du bara låter allting va'

ps. fast om man inte vill att de ska lösa sig då? ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!