Mitt år

Pumpar skön julmusik för fulla muggar, kan inte fatta att det är 1½v kvar tills det är julafton och sen är det min födelsedag. Vart har detta år tagit vägen?! Tiden har bara flugit förbi, men det har varit ett mycket givande år, haft mycket kul.

Januari
Drog jag Hanna Daniel och Martin iväg till Thailand. Min första Utomlandsresa utanför Europa.




Februari
Kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde, men de blev nog en hel del krök och sen vart jag ju arbetslös också så tillbringade väl mycket tid hemma antar jag..

Mars
Då började det hetta till på balkongen, så blev en hel del häng där. Sen började big brother också så de följde man, tränade flitigt på både träningscykeln och var runt ringvägen nästan varje dag.
Klippte av mig håret och färgade det mörkt



drog på en tur till stan

Bjöds på sköna fester på trehörningen

April
Även i april blev de mycket balkonghäng i solen framför allt med Angelica! Mamma flyttade ut ur lägenheten så bodde där själv nu, vilket inte var helt fel..

Premiär för årets första grillning hos daniel.

Balkong med Linnea och Alina, Som jag sedan blev riktigt bra vänner med!

Blev en massa häng på trehörningen nästan hela april ut!

Hade min värsta fylla på länge också!

och det BÄSTA av all, jag blev med katt! Min älskade Fritzel kom till mitt liv

Maj
Firade vi framför allt att Freja hade premiär öppning, vilket var efterlängtat!

Sen drog vi iväg på en resta till göteborg som blev mer än en succé



Sen bjöd det säkert på en hel del krök där emellan.

Juni
Började jobba på ericsson den 7 juni och där blev jag kvar hela sommaren

Vi drog iväg på summerburst, en galen kväll/natt! satan vad bra den dagen var.



Sen var de röj på Albins studentmottagning!



Där efter var det davids student! <3


Och inte långt efter det passade vi på att fira Amandas 21års dag, som var en otroligt rolig dag



Midsommar firandet firades hemma hos Jonte och Fredrik!




Juli
Jobbade kvar på Ericsson. Blev massa Freja häng antar jag blev av med lägenheten också om jag inte minns fel.


togs tydligen inte så mycket bilder i juli?

Augusti
Slutade jobba på Ericsson naken badade hängde på freja blev en del utgångar i stan osv.



kvällen när jag gjorde illa mitt knä skapligt.

Tillbringade en kväll på apberget med skönt sällskap


Vart lite fest ute i norsbol också


Firade Angelicas födelsedag



Hann även med en kräftskiva!


Sjön blev det några gånger också

Kapten bög var i stan


Sen drog jag Linnea, Jompa och Kenny till Jönköping


September
Blev några utgångar inne i stan



Sista Freja dagen togs till vara på




Drog i väg på en kryssning också!



Lite fler utgångar


Oktober
Var en rolig månad med mycket festande hit och dit
Oktoberfest var vi iväg på som var fruktansvärt roligt!


En super trevlig Kväll hemma hos linnea som avslutades med bowling


Lite andra festligheter vi var iväg på








Firade Toves födelsedag, med lite vinmys hemma hos henne.

Jag och Amanda var på Berns och kollade när bla Näääk hade spelning

Blev en hel del festande och utgångar i oktober

November

Bjöds på en hel del krök och roligheter även i november


Lite biohäng hade vi
Sen var de halloween fest i porthus




Blev en del kroken häng

December

Drog iväg på en Kryssning som var mördar soft, förutom vissa intriger..

Togs bara en bild därifrån.
Sen har vi hunnit med lite annat krök, bla Jompas 25års fest som var en riktig succé



Och resten av året har jag Julafton, min födelsedag och nyår att se fram emot!!



Avslutar med en bild på mig och Daniela från Amandas födelsedag! Hoppas du får super i Thailand nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!