destination unknow

Liten snabb sammanfattning av helgen..

Helgen har bestått av lite för mycket alkohol, med tanke på att den här helgen skulle bli en lugn helg med filmtittande men så blev det med det..

Fredagen var i på destination unknow, körde sprit bingo och alias.. kan ju säga att min medspelare inte var allt för smart. men det gick an iallafall, tror tom att vi vann.. Men det är som vanligt mitt lag vinner ÄLLTID. tog min sista öl kl sju på morgonen och det skulle jag inte ha gjort. kom hem vid halv nio gick och somnade vi nio, vaknade kl tolv då var det bara klä på sig dra ner till systemet och införskaffa sig lite bärs. sen hem duscha och svida om.. 16.00 var det släktmiddag, var väl inte så där över taggad om man säger så. Det första man möttes av var " jossan vill du ha en tequila shot?" och dum som jag är kan jag ju bara inte tacka nej så det var påt igen bara. Blev kvar där till nio, stod och vänta på buss i 45 minuter hem till therese förkrökade, hamnade på trehörnignen i ett båthus däär de var massa folk. Kvällen där slutades vid 5 tror jag vi kom i säng vid nio. så aa en hård  helg..




bilder snodda av angelica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!