JUST NU

ligger jag i badet och lyssnar på skön musik och rensar skallen en aning.. har varit ute och gått med angelica handlat brev och frimärken för första gången för egna pengar, känns så där. men på ett sätt bra lite vuxenpoäng sådär.. sen drog vi upp till kvantum behövde liksom fylla på i kylen, tog tåget hem mötte upp hanna drog till stallet trampade i en vattenpöl så skorna blev dyngsura, frös om fötterna , gick och mös med basse sen hem fixa mat och nu ligger jag här i karet och väntar på att bb ska börja, sen ska jag kolla på green street hooligan äntligen!



lite gay jag vet men vart fett rastlös


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!