The island.

Har precis kollat klart på seven och befinner mig hemma hos matilda. Hon ligger dock redan och sover, så ska snart dra in och slagga jag med. Dagen idag har varit mycket bra. Började med en lång skön pw med Angelica runt ringvägen, tog ett break vid stranden stekte i solen och bara snacka en väldans massa skit himla trevligt!
Känns riktigt nice att vi har börjat hänga igen dagarna känns inte lika tråkiga när det inte bara är jag som är hemma och ledig. However efter pwn plockade Matilda upp oss, vi drog till kvantum handlade kycklig och potatis sallad och massa chips och dipp. Så kvällen tillbringades med ett jävla massa svullande. Soft som funken..
Men nu känner jag att mina ögon håller på att ramla ner så ska lägga ett slaggmode..

peace out!


Gbg 2007, satan vad kul den veckan var! " how do you do" rockar vi loss till när bilden togs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!