All the right moves

Hemkommen från en del flängandes! Morgonen började med att jag och Angelica stod i pappas butik till kl tolv, sen kom Martin och Albin å plockade upp oss drog till estö thai och avnjöt en fantastiskt god lunch efter de brummade vi iväg till gymnasiet hämtade Martins betyg sen vidare till komvux, så nu har jag valt ut en del kurser som jag ska plugga upp och lägga till. Det fattades hela 900poäng för att få ett slutgiltigt betyg. Så det blir skolan varje dag. Men tror jag kan behöva det! dock har jag en klump i magen, är rädd att jag ska bli skoltrött igen och lägga ned hela verksamheten... Men så får det inte bli denna gång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!