Det finns två sätt att leva, antingen som om ingenting är ett under eller också är allting ett under.

Människor som klankar ner på andra människor är nog bland det värsta jag vet, varför kan man inte bara vara glad för andras skull? Tycka att de är kul när människor i sin omgivning lyckas. All dess avundsjuka som kretsar runt omkring alla vad är grejen med den? Om alla bara kunde mind your own business, vilken fredfull harmoni vi alla skulle leva i då. Jag själv kanske inte har varit guds bästa barn, eller jag har rättare sagt inte varit guds bästa barn. Men med senare år har jag kommit underfull med att vad tjänar man på att bry sig om alla andra? Man har ju nog med problem själv som man ska ta tag i och om man dessutom ska bry sig om massa andra meningslösa idioter då har man helt plötsligt ingen fritid alls? Eller kanske rättare sagt tvärtom, man har för mycket fritid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!