Helg uppdatering

Helgen har varit mycket bra, men det brukar oftast mina helger vara. PAFf

Fredagen startades henne hos Martin med lite förkrök innan stan. De var jag Linnea Nickie och Sanne som hade beslutat oss att vi skulle testa på Avenyn på söder? tror jag iaf att det låg. Drog dit dansade av oss lite, jag och Nickie var bara inne i kanske 45 minuter eller sådär. Sen beslutade vi oss att åka vidare hem. Fick skrattnoja när vi stod på bussen som varade ett bra tag. När jag väl kom ner till nynäs drog jag återigen hem till Martin där dem var några st, surrade lyssnade på musik. Var väl hemma runt 5 tror jag.





Lördagen vaknade jag upp sliten som ett överkört råddjur, Duschade åt middag drog hem till Martin förkrökade drog ner på kroken, kom in för 50 kr ist för 100 eftersom jag var "utklädd" Sa till vakten att jag var någon brud i x-man, eller Amanda sa att jag var det. Efter de drog vi återigen hem till Martin åt nudlar, sen fick jag för mig att jag skulle på Efterfest så drog hem till Andreas drack vidare, sen drog vi vidare hem till Marcus. Även den kvällen slutade sent eller tidigit, inte förrns kl 7 tror jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!