Ingenting röjer tydligare en människas karaktär än de saker hon finner skrattretande

Nu är galan slut grymt avslut med queens, de var nog de bästa på hela kvällen enligt mig. Kortfattad information om helgen.. I fredags åkte jag hem till Martin vid 4 där det bjöds på bärs och massa shottar, det var faktiskt en riktigt lyckad kväll. Jag och Maxi drog vidare hem till mig och slaktade kyckling ris och curry. Lördagen blev det lungt hade tänkt att vara hemma hela kvällen men som vanligt blir det inte som man har tänkt sig. Emil ringde och frågade om vi ville med hem till Khalil så ja och Amanda drog dit drack några bärs lyssna på musik och kollade på bilder en mycket trevlig kväll. Drog förbi på Berarö som var lika tråkigt som vanligt, sen vidare hem till Jompa på lite efterfest. Det var väl det jag har gjort i helgen i stora drag..



Stal bilderna från Mary Amanda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!