Paradise city

Nu har jag precis kollat klar på spun en riktigt pundig men ändå rätt skön film. De enda den handlar om är knark knark knark. Men den var skönt inspelad. However nu hade jag nog tänkt att sova sig lite, ska upp relativt tidigt i morgon. Ska möta mormor på hennes "jobb" följa med henne hem så hon kan tvätta min jacka sen har jag lovat isabell att följa med henne in till jensen på södra för att kolla på deras gymnasium. Efter det hade jag och Angelica tänkt att svänga förbi hemma hos Maxi och softa med honom. Men vi får se hur det blir med den saken. Btw grattis Maxi till ditt körkort ! inte för att du läser min blogg... men endå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!