save me *2

Har haft min mobil avstäng hela kvällen/natten/morgonen har varit hur skönt som helst! Satte på den för en stund sen för att få tag på Angelica men hon ligger väl och sover i vanlig ordning så beslutade mig för att både stänga av min mobil och facebook så nu är det gjort och de känns riktigt skönt. Ska försöka att inte använda mobilen på hela veckan facen vill jag aldrig mer ta tillbaka men lär ju göra det inom en snar framtid... De är faktiskt länge sen ja mådde såhär riktigt dåligt. Har hamnat i en svaka som bara blir värre och värre. Igår för första gången på kanske 6-7 år så låg jag mellan mormor och morfar i deras säng och kände mig så liten och klen. Men det är sjukt vad dom kan få en på bättre humör genom att alltid bara finnas där för en. Önskar att alla kunde ha lika bra morföräldrar som jag har. ..  tack för att ni finns.. nu ska jag ner i fritzels källare och gå i ide..

juste har ridit med hanna på morgon kvisten också de kändes bra fick andas ut lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!