Skrik som du aldrig har gjort något annat.

Nu är jag klar mätt och i ordning gjord. Ska snart iväg till bussen, eller aa om 30 min som ska ta mig in till stan för lite bio häng med Angelica och Daniela. Vi ska se paranormal activity 3 och av redan tidigare erfarenheter av både 1-2an så kommer jag förmodligen få en hjärtinfarkt inne på biografen. Med tanke på att de är riktigt mörkt storbilds tv och ruskigt hög volym sen massa idioter runt omkring som kommer skrika så kommer jag förmodligen börja böla. Så dum som jag är tog jag inte på mig den vattenfasta mascaran idag..

och jag bjuder inte på någon bild i detta inlägg, fast de kanske ni redan sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!