Vänskap är som spår i sanden. Det måste ideligen trampas upp.

Hem kommen från en riktigt lång och skön powerwalk med Angelica, vi var nog ute i 2½timma. Vi knatade runt ringvägen sen en sväng förbi i centrum för att styra lite ärenden. Har även ringt komvux så ska in på deras hemsida i slutet av nästa vecka och välja vilka ämnen jag ska plugga upp och sedan anmäla mig. Men innan dess så ska jag verkligen ta en rejäl funderare på om jag är berädd på att återuppta mina gamla studier. Men ser jag inte till att göra det nu så lär jag förmodligen inte göra det heller och som en hel del redan vet så har jag dessvärre några ämnen att välja mellan. However så ska jag nog ta och sätta mig i bastun ett tag och ha lite egentid. Filosofera skriva en dikt kanske. He He..


Kommentarer
Postat av: pel

hehe

2011-11-08 @ 19:36:05
URL: http://starfighterpelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!