drop it

Helgen har varit mycket bra!
Fredagen var vi hemma hos mig badade bastade åt massa godis chips popcorn och drack vatten, vi ville helt enkelt ladda upp inför lördagen.
När den väl kom drog vi ner och införskaffade oss dricka, sen vart vi bjudna på middag av mamma och mats vilket var mycket trevligt. Vilka diskutioner det blev, de ena ledde till det andra. Vid åtta tiden drog vi till bussen som skulle ta oss in till storstaden, men vi kom inte riktigt så långt, vi vart avsläppta på motorvägen vid segersäng. Nöden hade ingen lag.. Så vi fick lifta oss eller snarare amanda liftade oss tilll segersängs hållplats och där ifrån åkte iv in till stan. Mötte ett skönt party gäng som vi samåkte med till stan.. Nääk och gänget var mycket bättre en jag hade förväntat mig! bra drag. efter de drog vi vidare, spydde lite men de var bara påt igen.. Hamnade till slut på nype, där vi dansade av oss ordentligt! Det var inte förrns det stängde och vi skulle hem som jag märkte att vi hade hamnat på gaykväll.. Killar grov hånglade från höger till vänster och slätade av varandra, så hamnade i chock! Tillslut så mötte vi upp emil och matte och satte oss på bussen som skulle ta oss till nynäshamn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!