Kryssningen








Kryssningen var allt annat än lugn, den var med andra ord galen. Kommer inte ihåg så mycket av den, men jag hade ruskigt kul. Men det var tur att de var andra nynäs lirare som åkte på samma kryss som mig och Amanda, den hade annars sugit total! Det hade varit jag och Amanda sen massa efterblivna idioter typ. Det blev en hel del dans dricka och sköna lirare. Skön efterfest hamnade vi på också, där det bjöds på skumpa, bärs och gbgare!
Vaknade upp knappt bakis, körde på redan på morgonen. Vid sex tiden var en liter sprit slut. Nästa destination var kungsholmen hemma hos Timmy Sundberg som bjöd på en riktig kul efter fest! Blev dock utelåsta halv 5 på morgonen så jag och alina fick springa runt i stan tills hennes übersnälla mamma kom och hämtade oss och tacka gode gud för det!

Här var jag nog i mitt bästa ess, helt borta helt rubbad helt flippad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!