uppdatering

Sitter i soffan och försöker återhämta mig efter gårdagens bravader. Var inne i stan hos min kusin, blev bjuden på middag, massa god dricka och en hel del snack. Vid tio begav vi oss till malmen tog en bärs drack vin osv. Där efter tror jag vi hamnade på viper, massa redbull vodka blev de där. utkastad från toan osv. Vid fyra fick jag nog?? vad är grejen med det, brukar alltid kunna hålla igång hela natten, men var nog sliten från kvällen innan! Däckade som en stock i hennes soffa... En sjukt bra kväll !!

Fredagen bjöds det på middag hemma hos sanne, med några sköna prickar. Massa vin osv, drog vidare till kenny, vidare till någon annan grapp vid kullsta och sedan hamnade vi hos johan och sedan vidare igen! En hel del hattande... mene aa så kan de bli

nej nu ska jag jobba på att återhämta mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!