2012-01-04

Nu måste jag verkligen se till att försöka vrida tillbaka min dygnsrytm lite, somnade runt kvart i tre och vaknade halv ett. Det är inte okej, ska ju snart sätta mig bakom skolbänken och det kommer innebära tidiga morgonar och tidiga kvällar. Så ska nog försöka se till att somna tidigt ikväll och sen försöka gå upp aa runt nio iaf!
Snart är det helg också och de innebär att jag & Angelica ska mördarkröka för att lyckas komma undan vår ångest från nyår och sen för att se till att skapa oss mer ångest..

Vad som står på schemat idag är oklart men ska nog fixa med lite papper inför skolan osv.


Jag menar kolla på oss? Tror alkohol inte är bra för någon av oss.. Eller så är det precis de det är, vi blir oss själva liksom

Kommentarer
Postat av: Pel

Hur kan man inte älska oss?

2012-01-04 @ 14:45:08
URL: http://starfighterpelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!