Helt förstörd

Jag är heeeeelt förstörd. Sprang min första löparrunda precis med Isabell, visseligen var det inte så jätte långt! Men det var en ordentlig sträcka, pallade nästan hela biten.. Men under tidensgång svartnade det för ögonen hjärtklappningar yrsel, illamående, andningssvårigheter? Är detta friskt för en brud på 22 nej?! Så nu jävlar är det dax för förändringar!! I morgon om jag hinner efter skolan ska jag med isabell och gymma lite är planen, hade tänkt att fixa ett gymkort och friskis och svettis kort..


nu sitter jag med huvudvärk och ett glas vatten.. Så nu blir det dusch sen film GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!