Nu kan jag pusta ut

Hade precis mitt efterlängtande samtal med Linnea över skype och det var ett mycket givande samtal måste jag ju tillägga! Fan vad roligt det låter som dom har där nere, hon gör mig inte besviken om man säger så.. she goes wild där nere om man säger så. Önskar att jag var där nere och röjde, känns som det skulle behövas. Men förhoppningsvis kommer vi iväg till magaluf till sommaren och den resan ska bli en riktig grisig resa om inte annat.  Nu har jag gjort ett försök till att plugga, ska läsa igenom en artikel och skriva ett referat. Artilken handlar om "Antalet rökande 15-åringar ökar igen"


Du är saknad min fina vän!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!