off to school

I dag händer det mycket.. Skola nu om en timma sen vid 16 ska jag möta tove hon kulle göra något då, sen är tanken att jag ska möta angelica i skolan för att plugga lite eftersom hon inte kan plugga när vi är hemma. Tur att jag har sådan bra självdiciplin så jag klarar av det. Bloggen har varit svintråkig på senaste, men orkar verkligen inte blogga lika flitigt som förut.. Har mycket att stå i nu när man är själv hemma i villan.. Bära in ved skotta plugga lagamat tvätta städa ja men ni vet. Men idag måste vi skotta! annars kommer morfis bli lackish


Kommentarer
Postat av: pel

Snor bilden, love it!

2012-01-25 @ 23:17:25
URL: http://starfighterpelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!