Snodde lite bilder och även frågelistan av dig

Klädsel
Vad har du på dig idag:
 svart linne jenas och mina superfina tofflor jag har fått av mormis
Vad använder du just nu för skor: Ja just nu är jag skolös, men annars kängor 
Favoritfärg på kläder: Jag älskar svart! Men ska försöka pigga upp min tillvaro lite så småning om med färger  

Senaste person som
Sov i din säng:
 haha
Du pratade med: Tove Ryd 
Du delade en drink med: Angelica, eller jag hoppas iaf det. 
Du gick på bio med: Angelica och Daniela 
Du gick på stan med: Angelica Kenny och några fler muppar ;) 
Skällde på dig: Jag är ju alltid så snäll så det är nog ingen som har skällt på mig, men skulle inte vara förvånad om det var på nyår..

Senaste
Låt du hörde:
No woman no cry
Film du såg: Sex and the city två..
Mat du åt: Korv och potatis soppa
Kram: Fritzel
Puss: Vi tar fritzel där också
Fest: I lördag hos Therese
Känslan: Ångest över att jag inte har gjort min engelska läxa FML
Ilska: Även där att jag inte sätter igång med mina läxor i tid
Resa: Kryssningen
Glädjen: Att det snart är helg igen
Drömmen: Jag drömmde att jag svimmade inne på toaletten och slog ut mina fram tänder.
Boken du läste: Kråkflickan
Personen du träffade: Morsan alldeles nyss
Personen du pratade i telefon med: Tove Ryd
Personen du fick sms av: Matte
Gången du åt en 7-eleven korv: Oj det var någon gång på fyllan i höstas
Gången du var utomhus: När jag gick hem från skolan idag
Gången du sov: Från 5 till halv sju tror jag 
Gången hela din familj åt middag tillsammans: För två år sen kanske
Saken du köpte:
Bärs

Om dig

Namn: Josefine Magdalena Carlsson
Ålder: 22 fucking år
Smeknamn: Josevacker, schlebrugge, schlee, jossan, jossi,kt,rocky osv osv  
Syskon: David och Isabell.  
Sysselsättning: Sängen,soffan,bärs,fest,bärs,sängen
Bra egenskaper: Är väldigt envis, att jag är så otroligt glad positiv älskar livet.. (fast nej) 
Dåliga egenskaper: För fördomsfull i vissa lägen
Hårfärg: Blong
Ögonfärg: Grön
Skostorlek: Någonstans mellan 36-37



Kommentarer
Postat av: pel

De e lugnt, sno allt jag äger! Hehe love

2012-01-18 @ 01:01:28
URL: http://starfighterpelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!