lite mer uppdatering om nyår

Som ni redan vet så firades det nya året hemma hos Hanna med en middag med massa fina vänner. Vi var väl kvar där tills elva sen begav sig hela klumpen hem till Albin där resterande av alla sköna lirare var. Blev en hel del dricka massa skön musik. Kl kvart i tolv drar vi upp till utsikten för att kolla på alla raketer och välkommna det nya året! Där efter så kommer jag faktiskt inte alls ihåg mycket... Vet att kvällen slutade i tårar och att jag var den största drama queenen. Men som sagt ingen fest utan sånt! Hamnade på någon efterfest på toppstigen där jag vrikade min andra fot så nu är den värre en den första osv osv..

Tänkte iaf bjuda på en liten bild bomb, sen ska jag fortsätta kolla på juno som går på tv4 atm




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!