face is the shit

Älskar när något har hänt så går man in och uppdaterar det på facebook, som tex om man gör slut det första man gör är att ta fram face på mobilen och ändrar den statusen och om man inte har det på mobilen ser man till att springa till närmsta dator eller om man är sur på någon så gör man exakt samma sak för att verkligen bevisa: Nu är jag arg! ( stamp i backen ).

Tillsommaren ska ja ta bort skiten.

Men bortsätt från all irritation som jag har inom mig just nu måste jag tillägga att jag saknar mitt hjärta något fruktansvärt så i morgon tänkte jag åka hem och spenderar hela dagen med henne. Kanske ta ut henne på en prommenix!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!