Helg sammanfattning

Fredagen bjöd på krök hemma hos Sanne. Det var egentligen meningen att vi bara skulle vara några stycken, men alla vet när man får höra att någon kickar hemmafest kommer alla komma dit och så blev det! Vi blev kanske en 20 pers om inte fler. Vid halv tio hade drickan tagit slut för dom flesta så vi drog vidare hem till Kenny men nästan lika snabbt som vi kom dit blev alla utskickade! Så drog återigen hem till Sanne åt lite nattkäk! Får ett sms av Angelica som berättar att hon är hos min kusin på fest så jag Daniel och Nicke drar dit, blir inte allt för långvariga. Hamnar hemma hos daniel men runt sex fick jag och Angelica nog så vi drog hem till mig å käkade.. vi hamnade nog inte i säng förrns sju!





Lördagen vaknade man upp bakis som ett djur! Men det var bara att rycka upp sig! Farfar fyllde år så vi var bjudna på middag där. Blev kvar där till sju kanske! Tog bussen och mötte upp Angelica. Fixade och donade oss hos mig därefter tog vi 20 bussen till Hanna där Linnea Nickie Hanna Hanna Mimmie var blev några glas vin sen dök även Becka och hennes kompisar upp. Vid halv tio började vi knata till tåget som skulle ta oss till Handen där de vankades hemmafest! Hela grabbligan var där och de blev en hel del dans och flipp! Tog taxi till tåget men fick vända efter halva vägen d han inte kunde försäkra oss om att vi skulle hinna med tåget. Drog tillbaka till festen tog hand om en sovandes Angelica. Vid 3 tog vi taxi till VH ! Sedan en taxi vidare hem.. Även denna dag hamnade jag i sängen på tok försent!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!