mot bättre tider

En bra dag idag.  Angelica kliver av sitt jobb från helvetet! äntligen får jag henne tillbaka och de hade vi tänkt att fira med lite bärs på miXxan. Måste passa på nu, för snart som det ser ut just nu börjar även jag att jobba. Skolan kommer jag skippa då och de känns riktigt skönt, känner att det är dags att ta sig i kragen och bli vuxen nu hur mycket det en tar emot!

Angelica har även skaffat tidslinjen på fejjan nu det var ett modigt gjort av henne, själv är jag mycket rädd för förändringar så avaktar nog ett tag med tanke på att folk har klagat en så himla massa på den. Nej nu blire make up time and some food lajtet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!