fyfan

jaru en till helg har passerat, fytusan vad tiden går snabbt nu förtiden.. man hänger knappast inte med.

i helgen har jag eum.. jo i fredags var jag hemma hos martin med danne chrille slacker johan klas och tim sen så drog jag tim klas och chrille hem till mig och chillade, sen så efter ett tag kom horulf hem till mig så då började vi grogga lite. riktigt soft faktiskt:) kom väll i säng runt halv sju tror jag. sen var det öppethus i gymnasiet dagen efter skulle vara där till halv tio! riktigt lyckat NI
efter de drog jag hem för att bada en snabbis, sen så var vi hemma hos amandas bror för att passa hans ungar så satt och krökade lite där. sen så drog jag linnea och agge hem till matilda som hade " fest" hos henne :) så var väll hemma till 3 tror jag, sen var de upp och jobba dagen efter.
sen i går så var vi hemma hos amanda och krökade lite, sen drog alla tjejer förut om jag tove och mandy hade riktigt nice hemma hos henne :)
sen mötte vi linnea och drog hem till mig och softade, sen efter ett tag kom nidde och chrille. tror alla slocknade runt sju eller nått..

btw, idag har jag varit riktigt jävla duktig, har städat hela mitt rum det är så jäkla cleaaaaaaant nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!