helg igen asså

Helg i gen fett snabbt går det alltså..

Fredags:
Efter plugget så drog jag och morfar in till länna för att byta min mobil som gick sönder förut.. men fick en helt ny tele fett stekig faktiskt! efter mobilköptet drog vi till vega baren och käkade och snackade ut om lite komplikationer som hade uppstått mellan oss.. tror mig de var dem värsta 30 minuterna i mitt liv , har faktiskt aldrig mått så dåligt:/ men men nu har vi löst det.
När vi sedan kom till nynäs drog jag till arena och mötte upp chrille danne och martin .. efter de drog vi hem till mig och softade sedan lite senare kom
även elin..
så fredagskvällen vad riktigt tråkig men jävligt skön! party mode hela natten typ :P

Lördag!
eum.. satt hemma heeeeeela dagen var verkligen riktigt jävla tråkigt!
satt även hemma hela kvällen och planerade med elin tessie och sandra om vad vi skulle göra ikväll! vi kom verkligen inte fram till nått.. sen efter NÅGRA timmar så fick vi reda på att vi kunde softa hemma hos elin.. så jag och sandra drog och köpte dricka sen drog vi till elin och började shotta..
efter ett tag kom agge sofie och sara också.. chillade med dem och lirade ölspelet riktigt soft! (specc våran engelska) sen så underkvällen så rammlade det inn människor lite tipp och tapp:)
så det vart ett bra slut på den tråkiga kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!