kommer inte på någon bra rubrik..

det är beckmode hemma hos josevacker, otroligt kul. hon ligger bredvid mig tillsammans med den jättehemliga S.
jag trodde det skulle vara fest här ikväll, men som vanligt sviker hon. det bästa jag vet är att vara bakis på en måndag, komma 0815 och vara sådär riktigt fräsch, det är heavy stuff.

helgen har varit mycket givande. började ledigheten hemma hos klas med daniel, jossan och chris. vi bastade och hade det trevligt. för mig var det roligt tills jag failade lite och fick lägga mig ner. fredagen den trettonde blev precis som den skulle vara.
vaknade med en huvudvärk som nästan dödade mig, det var vatten, vatten och vatten. det hjälpte inte så mycket så jag tog det som en man och bet ihop. körde lite bil med chris, klas och namnsdagsbarnet, valentino aka mr love.
sen framåt kvällen åkte jag hem och grät floder. grät för att jag var så misslyckad och satt ensam på den där överskattade dagen, nej nu drev jag.

har idag bara varit med den där brunetten som egentligen ska vara blondin, hon har inte varit något vidare sällskap. vid 6 tiden fick jag roligt och gick hem till henne och chillade. sen fick vi sällskap av han, blondinen som egentligen ska vara brunett.. 
jag har blivit kränkt. dom sprider en massa saker om att jag nyligen ska ha inlett en romans med en person.. dom vet ingenting, saken är den att romansen har pågått LÄNGE!

ha ett bra liv.
världens bästa tove


Kommentarer
Postat av: amanda

haha har du inte avslöjat din pojkväns namn för dina bloggläsare än?

2009-02-16 @ 23:30:55
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!