sad but true

det finns tider jag aldrig kommer glömma och det är tiderna som vi hade tillsammans..
under så många år när vi satt ihop, inget kunde komma i vägen för våran vänskap.
med den vänskapen jag hade med dig kommer jag förmodligen aldrig kunna uppleva med någon annan, du var min bästa vän, "systern som jag aldrig fick" jag bodde inprincip hemma hos dig och din familj.
det var dem bästa åren i mitt liv.
som du skrev i brevet jag fick av dig " visst att vi inte alltid kommer vara bästa vänner för någoon gång växer man ifrån varandra. med vi ska alltid vara vänner. vi får aldrig bryta banden. helan och halvan för alltid"
vi växte ifrån varandra. men vi fanns alltid där för varandra, även fast vi vissa stunder aldrig mer ville veta av varandra så fanns vi ändå där för varandra, även fast vi inte hade umgåtts på kanske mer än ett år, så fanns vi där för varandra.
som du skrev en annan gång " bara vetskapen av att du alltid finns där, det var det som betydde något".
jag har alltid funnits för dig skulle alltid finnas där för dig.
vi skulle alltid finnas för varandra "no matter what", det var de vi lovade varandra.
genom åren har jag fått tagit en hel del skit från dig och även du.
men det du utsatte mig på nyårsafton, det är o förlåtligt. trodde aldrig det om dig, med tanke på hur länge vi har kännt varandra. men på ett sätt är jag glad att det hände, för då fick jag reda på vem du egentligen var.
den här gången kommer jag inte kunna förlåta dig och den tanken gör verkligen ont..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!