tips

nu ska ni få ett riktigt bra tips från mig:
för att få extra lena händer så ska ni blanda "rich care hand creame" med coca cola och varför det är så bra är just för att, handkrämen gör händerna väldigtmjuka och coca colan gör så att händerna smakar fantastiskt gott i fall man skulle få för sig att slicka och suga på sina fingrar! Så det tycker jag att ni alla borde testa!

så här går ni tillväga :
Ta fram en skål, häll ner lagom mycket handkräm. sedan häller du ner nästan hela coca colan och rör runt med en sked eller något annat "verktyg". Efter det ställer du in "smeten" i frysen och låter den stelna till lite inte för länge så att det fryser till is. jag brukar låta den stå där inne i ca 7-10 min. sen är det bara ta ut den och smörja in händerna och det funkar även med vanlig hudkräm, som du sedan kan smörja in hela kroppen med, ifall du skulle vilja smaka cola över hela kroppen! tro mig det är väldigt populärt!
Sen för att få en härlig frisk doft brukar jag ha i en halv tesked kanel eller curry.. lycka till!



Kommentarer
Postat av: knullansikte

haha!

2009-02-03 @ 20:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!