kalmar

sådär nu har jag tillgång till dator igen..
tänke skriva lite om kalmars vistelsen.. den var riktigt okej faktiskt, hade mysigt som fan och åt en jävla massa god mat! trodde seriöst att jag skulle spricka när jag kom hem.. kursen i sig var väldigt seg och tråkig. vi åkte ju ner till kalmar för att lära oss de nya kassa systemet, eftersom ni snart byter kedja. de där systemet var verkligen inte de lättaste jag har gjort i mina dagar, fyfan vad krångligt det var.. men det ger väll sig med tiden förhoppsningsvis!!





hur i helvete tänkte dom där? GUL FILT?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!