keep it going

godmorgon!

ännu en natt som jag somnar efter kl tre, fan jag som hade styrt upp min sömn så bra. gick och la mig kl tio vaknade kl halv åtta åtta jämt förut. vad besviken jag blir..

igår så softade jag med chrisitan hela kvällen, kollade bland annat på superbad och massa serier, var soft. skönt att softa framför tvn hela kvällen med sällskap. kollade även på macgyver, vilken jävla stjärna han är eller som chrstian skulle säga " vilken mås" .
han kan fan allt, precis ALLT! ge honom en kotte ståltråd och en synål och vips har han gjort en atombomb!
skulle inte banga på att vara polare med honom, man skulle känna sig ständigt trygg.

men nu har jag äntligen vaknat till liv iaf, christian drog för ett tag sen, han skulle klippa håret
och jag ska hoppa in i duschen sen ner till centrum och fixa lite stuff

LATER



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!