WEEB

hemma igen efter en mycket lång dag..

blev väckt kl kvart över nio, av att tobbe ringer och säger att vi ska ta fotto till nynäsposten.
så det var bara kasta sig i kläderna och sedan försöka posera så bra man kunde. blev säkert skit snyggT Aaaaa...

Kl två cyklar jag hem och hämtar min kort till kvantum. provjobbade där idag och gick hur bra som helst, behövde hjälp dom första tio minuterna sen flöt allt på som vatten plus att de var hur kul som helst !
så jobba där ifrån 15-19 så har blivit rätt många timmars jobb idag ska ev jobba där på fredag..

när jag väl slutade mötte amanda upp mig så tog vi en pommes på 4-kanten mötte även upp mycket hanna. sen hände inte mycket mer..


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha "mötte även upp mycket hanna" oooh did not know that i was sooooo big hehee

2010-04-15 @ 05:02:00
URL: http://hahaahanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!