finally

igår var första gången på mycket länge jag stannade hemma och bara tog det lungt, och herre vad skön det var.
låg hemma med amanda hela kvällen, köpte hem chips dip och kollade säkerligen 7-8 avsnitt av two and a half men.

dagen har jag tillbringat med amanda och hanna ute på grava, solen stekte på och de gör den ännu!

nu väntar jag bara på att min familj ska komma hem så vi kan sätta igång grillen! fy bubblan vad hungri jag är!

bilderna är ifrån när vi firade amanda och linnea, började lite smått ute på lidatorp, avslutades hemma hos amanda. min kväll tillskillnad från alla andras slutade redan kl 00 och de var väll lika bra!
mådde dock pyton dagen efter när jag skulle upp till jobbet...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!