helg

helgen har varit bra mycket bra!
fredagen tillbringade jag med massa ute på knappelskär, hur varmt och skönt som helst! brände sönder mig som vanligt.. vad är de med mitt pigment detta år? har aldrig bränt mig så mycket som jag har gjort detta år.. however efter det drog jag med hanna amanda och tove till pelles fisk och drack, eller aa det var bara jag som drack, grillade massa gräs och bara surrade!

lördagen jobbade jag till tre, sen drog jag direkt till hanna och fixade middagen.
´det var nämligen trädgårdsfest hos hanna.
Fan vad trevligt det var, humöret var på topp hela kvällen, inget drama toppen bra umgänge!
kvällen avslutades förvånadsvis på freja som alla andra kvällar, drog vidare och åt köttbullar och macisar. kvällen slutade halv fem..
en mycket bra helg vill säga !












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!