Det sällsyntaste av allt är föreningen av förnuft och hänförelse

Tju! langade slagg hos mamma där av dålig uppdatering. gick upp kl tio kors i taket och i morgon måste ja gå upp kvar över sju. jo varför då undrar ni jo det ska jag berätta, ska till TANDLÄKAREN och ska vara där kl kvar i åtta man bara SNÄLLA, vad har jag gjort för att förtjäna detta? seriöst liksom kvar i åtta? så det blir en tidig kväll idag med andra ord. nu hade jag tänkt att plocka ihop lite saker, ska slagga hos mamma min även idag. men nu ska jag kila iväg ska runt ringvägen med mig själv. later

             

             

min önskan idag: jag vill bli snubbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!