slitet men jag lever

Satan, det känns verkligen att jag har börjat bli äldre. När jag fortfarande är bakis på en måndag. men det har de varit värt.

lördagen började med en långrid tur som resulterade med att jag har träningsvärk i hela kroppen, kan inte gå normalt. however efter ridturen drog jag hem somnade drog i väg på middag hos hannas föräldrar, var mycket trevligt och god mat. drog senare iväg till joel drack lite öl, sedan begav sig jag och amanda ut och krökade. efter mycket om och men hamnade vi på kroken, krökade drog på efter fest hos någon snubbe körde hänga gubbe pumpade musik och krökade. var väll hemma vid halv åtta tror jag, men de var mycket roligt.



på väg hem. Bild lånad av Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!