up from below

sitter ute och njuter av den sista dagen i augusti. sinnes vad snabbt denna sommar har gått, lite för snabbt om ni frågar mig. har heller inte gjort något kul i sommar, vad jag kommar på. Jo var ju i götet i maj, men det räknas inte.. 
Har varit fast på eriksson hela sommaren hela 10v. Men det var de garanterat värt! Det var hur soft som helst. Massa sköna människor och sen så trivdes jag att jobba på "tomtens" verkstad.  Resten av sommaren kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag har gjort, jo krökat en hel del, varje fred lörd men det är som vanligt. Inga sköna sommar bilder har jag tagit heller, bara krök bilder. Så det suger ju också. En "kräft" skiva har jag hunnit med också, den ägde rum hemma hos mig på estö. Den var riktigt lyckad! synd bara att det inte togs några bilder. Fattar inte varför jag skiver i bloggen, för  har absolut inga planer på att börja blogga igen. Jag gör det nog mest för min egna skull. aja tju


en bild från midsommar. underbara ni!

summerburst som kanske var de bästa jag har gjort i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!